Қазақстан Республикасының Ұлттық академиялық кітапханасы
ҚР ҰАК-ның қызметтерін пайдалану үшін
негізгі деректер
білімі туралы деректер
ЖӘНЕ
НЕМЕСЕ
ЖОҚ
мерзімді басылым(Журналы)
СЕЙДУЛЛАЕВА Г. А.
Сейдуллаева, Г. А. Языковые средства выражения эмотивности в рекламном дискурсе [Текст] / Г. А. Сейдуллаева // ҚазҰУ хабаршысы. Филология сериясы. - 2016. - № 3. - С. 165-169. ISSN
ӘОЖ индексі:
81
Тақырыпты айдарлар
Аңдатпа
В статье изучаются языковые средства выражения эмоциональности в рекламном дискурсе
Кілт сөздер
рекламный дискурс, образ, положительные эмоции, рекламный слоган, эмоциональность, эмоции
Қазақстандық
0/0 Бос
Таңдалғандар
Оқырман залы
Электронды көшірме
Іздеу нәтиже берген жоқ