Электронды каталог
G басталады
Басылымды шығарған мемлекет:Америка Құрама Штаттары
Жанр:Қоғамдық саяси әдебиет (басқа) (SPL)
Тақырыптама:Прикладные науки. Медицина. Технология
Нәтежелер:
1-4 из 4
ҚР ҰАК-ның қызметтерін пайдалану үшін
тіркелуҚұрметті пайдаланушы!
Авторизациядан кейін жеке кабинетіңізде электрондық поштаңыздың дұрыс толтырылғанын тексеріңіз.
G басталады
Басылымды шығарған мемлекет:Америка Құрама Штаттары
Жанр:Қоғамдық саяси әдебиет (басқа) (SPL)
Тақырыптама:Прикладные науки. Медицина. Технология
Нәтежелер:
1-4 из 4
кітап
CONNOR, DICK
Getting New Clients / Connor, Dick Davidson, Jeff . – 2nd ed. .. – New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - 281 p., glossary, index , resource guide; . . – [N. c.] – 0-471-55528-2 (в пер.) : 5153 tg.
ӘОЖ индексі:
658.8
Сөрмелік мүқам:
Р 2013/5726
Тақырыпты айдарлар
Аңдатпа
This book features a new, user-friendly approach. It shows you how to get your foot in the door and build your business from your own "comfort zone" - that area of your personal and professional behavior which you perform most confidently in. It gives you the tools to prepare and mail a response-getting contact package. Plus, it shares the most effective techniques that can secure an appointment with the person who makes the final decision
Кілт сөздер
professions, marketing, business, client-centered marketing system
кітап
LEVINSON, JAY CONRAD
Guerrilla Marketing : Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business / Levinson, Jay Conrad Levinson, Jeannie, Levinson, Amy . – 4th rev. ed. .. – Boston ; New York : Houghton Mifflin Company, 2007. - 368 p., index; . – Bibliogr.: 343 - 356 . – [N. c.] – 978-0-618-78591-9, 0-618-78591-4 : 2256 tg.
ӘОЖ индексі:
658.8
Сөрмелік мүқам:
Л 2013/40888
Тақырыпты айдарлар
Аңдатпа
In this book based on hundreds of solid ideas that really work, Levinson's philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it and offers a new arsenal of weaponry for small-business success
Кілт сөздер
marketing, small business, managemant, advertising
кітап
SCHWANTES, CARLOS ARNALDO
Going places : Transportation Redefines the Twentieth -Century West / Schwantes, Carlos Arnaldo ... – Bloomington ; Indianapolis : Indiana University Press, 2003. - 419 p., il., notes, index;– (Indiana, The American West in the Twentieth Century. / editors : Martin Ridge , Walter Nugent . – Bibliogr. : p. 397-409 . – [N. c.] – 0-253-34202-3 (в пер.) : 4519 tg. 15 tein
ӘОЖ индексі:
656(091)(73)
Сөрмелік мүқам:
Р 2013/5643
Тақырыпты айдарлар
Аңдатпа
Going Places looks at the three major ways in which transportation has shaped the great Western landscape. Author examines the various interconnections between railroad, highway, aviation, and waterwayshistory and between society modes of transportation
Кілт сөздер
transportation-West, history of transportation, modes of transportation
кітап
EDWARDS, PAUL
Getting Business to Come to You : A Complete Do-It-Yourself Guide to Attracting All the Business You Can Enjoy / Edwards, Paul Edwards, Sarah, Douglas, Laura Clampitt . – 2nd rev. ed. .. – New York : Jeremy P. Tarcher/Putnam, 1998. - 686, [8] p. il., index, il.;– (Tarcher Penguin. . – References at the end of Chapters . – [N. c.] – 0-87477-845-X : 2287 tg. 49 tein
ӘОЖ индексі:
658
Сөрмелік мүқам:
Р 2013/5612
Тақырыпты айдарлар
Аңдатпа
In this edition, revised and expanded for the new millennium, the authors present, step by step, proven techniques for making your product or service stand out as one in a million, not one of a million
Кілт сөздер
home-based businesses, advertising, marketing
кітап
1/1 Бос
кітап
1/1 Бос
кітап
1/1 Бос
кітап
1/1 Бос