Электронный каталог
Начинается с M
Жанр:Общественно политическая литература (другое) (SPL)
Тематика:Прикладные науки. Медицина. Технология
Результат поиска:
1-10 из 21
книга(book)
TREVINO, LINDA KLEBE
Managing Business Ethics : Straight Talk About How To Do It Right / Trevino, Linda Klebe Nelson, Katherine A. . – 4-th edition .. – Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, 2007. - 407 p., index , notes; . . – [N. c.] – 978-0-471-75525-8 : 18484 tg.
УДК:
658:17
Полочный шифр:
Л 2013/41234
Предметная рубрика
- Business ethics
Аннотация
This book will help identify and solve ethical dilemmas, understand why people behave the way they do, and help design a culture that will promote ethical behavior in organization
Ключевые слова
business ethics, ethics, managing ethics, ethical problems, organizational culture
1/1 Свободно
книга(book)
LEE, CHRIS
Marketing Works : Unlocking Big Company Strategies for Small Business / Lee, Chris Lima, Daniele ... – Garden City , NY : Morgan James Publishing : Habitat for Humanity Peninsula Building Partner, 2006. - 178 p., glossary; . . – [N. c.] – 1-60037-009-8 : 3010 tg.
УДК:
658.8
Полочный шифр:
Л 2013/41228
Предметная рубрика
- Marketing
Аннотация
The aims of this book are to examine the key aspects of marketing with the emphasis squarely on small business, and to demonstrate how a marketing approach can be used to improve the perfomance and subsequent profitability of your business
Ключевые слова
business, aspects of marketing, business strategies
1/1 Свободно
книга(book)
SMITH, SHAUN
Managing the Customer Experience : Turning customers into advocates / Smith, Shaun Wheeler, Joe ... – London [etc.] : Prentice Hall, 2002. - 254 p., appendix , index;– (Prentice Hall Financial Times. . – Bibliogr. at the end of chapters . – [N. c.] – 978-0-273-66195-5, 0-273-66195-7 : 6110 tg.
УДК:
658.89
Полочный шифр:
Р 2013/5723
Предметная рубрика
- Customers
Аннотация
How can you gain unbeatable competitive advantage? This book shows you how. It takes you through the step-by-step process of creating Loyalty by Design. It shows you how to re-think your business from the customer's point of view and then design and deliver a customer experience that drives loyalty and profitability
Ключевые слова
business, customer experience, leadership
1/1 Свободно
книга(book)
GERSON, RICHARD F.
Measuring Customer Satisfaction / Gerson, Richard F. ... – USA : Axzo Press, 1993. - 118 p., il.;– (Crisp Fifty-Minute Series. . . – [N. c.] – 978-1-56052-178-5, 1-56052-178-3 : 2105 tg.
УДК:
658.818
Полочный шифр:
Р 2013/5737
Предметная рубрика
- Customer service (consumers)
Аннотация
This book was written for everyone, from the business owner to the front-line supervisor to the customer contact employee. It will help you to define your role in assuring total customer satisfaction, how to use quality improvement measurement tools, and how to conduct necessary research and analysis
Ключевые слова
customer service, customer satisfaction, quality of customer service, developing customer service system
1/1 Свободно
книга(book)
CONLEY, CHIP
Marketing that matters : 10 practices to profit your business and change the world / Conley, Chip Friedenwald-Fishman, Eric . – 1st ed. .. – San-Francisco : Berrett - Koehler Publishers, 2006. - 202 p., il., notes, index;– (The Social Venture Network Series. . . – [N. c.] – 1-57675-383-2, 978-1-57675-383-5 : 2558 tg.
УДК:
658.8
Полочный шифр:
Л 2013/41787
Предметная рубрика
- Marketing. Sale. Production realization
Аннотация
This book shows how to define your company`s mission, goals, and potential audience in ways that are flexible, creative, and true to your organization`s core values. It offers ten practices to engage customers using innovative marketing techniques - from discovering how customers make decisions to building commited communities of customers
Ключевые слова
social marketing, social responsibility of business, marketing techniques
1/1 Свободно
книга(book)
MARTIN, WILLIAM B.
Managing Quality Customer Service / Martin, William B. ... – The United States of America : Axzo Press, 1989. - 93 p., il.;– (A Crisp Fifty-Minute Series Book. . . – [N. c.] – 0-931961-83-1, 978-0-931961-83-0 : 1954 tg.
УДК:
658.8
Полочный шифр:
Р 2013/5931
Предметная рубрика
- Customer services (consumers)
Аннотация
Managing Quality Customer Service is based on the idea that there is a unique "customer service perspective" for every organization. It asks you to look at your organization and the services you provide and to put your team`s efforts at the vital points of contact with your customer. This book leads you through five stages of the customer service management cycle with a problem-solving approach at its core
Ключевые слова
quality service standards, customer-service problem solving, customer-service audit
1/1 Свободно
книга(book)
Человек и среда / ... – Ленинград : Наука, 1975. - 211, [1] с., табл., рис.; . – Библиогр. в конце ст. . – 4800 экз. – не указан (в пер.) : 28 тг.
УДК:
612.017.2
Полочный шифр:
Л 2012/35919
Предметная рубрика
- Приспособляемость. Адаптация
Аннотация
В книге освещаются различные вопросы наук о Земле и о природе, а также общенаучные и философские вопросы взаимодействия человека и окружающей среды
Ключевые слова
приспособляемость организма, адаптация, окружающая среда и человек
1/1 Свободно
книга(book)
Современные проблемы геофизики, геологии, освоения, переработки и использования углеводородного сырья [Текст] : материалы I международной научно-технической конференции, посвященной 20-летию образования Атырауского ин-та нефти и газа : в 2-х т. ; отв. ред. Т. П. Сериков ; М-во образования и науки РК, Атырау. обл. акимат, Атырау. ин-т нефти и газа, Атырау. фил. инженерной акад. РК .- Атырау : [б. и.] , 2001.– 500 экз. . – 9965-475-98-9 (в пер.) - Текст на рус. и каз. яз. . Т. 2 .– 584 с., ил. . (в пер.) : 350 тг.
УДК:
622.276:622.32(574)
Полочный шифр:
Л 2005/9950
Предметная рубрика
- Разработка нефтяных месторождений и добыча нефти и газа в РК
Аннотация
Книга включает в себя научные статьи и тезисы докладов, представленных на I международную научно-техническую конференцию "Современные проблемы геофизики, геологии, освоения, переработки и испльзования углеводородного сырья Казахстана".
Ключевые слова
нефтяные месторождения Казахстана, бурение скважин, экологическая безопасность, переработка нефти, морские нефтегазовые сооружения, транспортировка газа, химия нефти, менеджмент нефтегазового комплекса, экология, нефтегазовая отрасль, Қазақстандағы өтпелі кезең, транспортировка нефти, экономика нефтегазового комплекса
Казахстаника
1/1 Свободно
книга(book)
КАРПОВИЧ, АЛЕКСЕЙ ИВАНОВИЧ
Моделирование экономической устойчивости систем энергетики : монография / Карпович, Алексей Иванович ... – Новосибирск : Изд-во НГТУ, 2006. - 258, [1] c.– (Монографии НГТУ. . – Библиогр.: с. 213-226 . – 3 000 экз. – 5-7782-0738-7 (в пер.) : 2 312 тг.
УДК:
621.311
Полочный шифр:
Л 2012/34421
Предметная рубрика
- Энергосистемы в целом
Аннотация
В монографии рассматривается категория устойчивости и сопутствующие ей понятия применительно к сложным, в том числе экономическим системам
Ключевые слова
системные свойства устойчивости, энергосистемы, электроэнергетические системы, управление электроэнергетическими системами
2/2 Свободно
книга(book)
HSU, TAI-RAN
Mems and Microsystems : Design, Manufacture, and Nanoscale Engineering / Hsu, Tai-Ran ... – New Jersey : Jonh Wiley & Sons, Inc., 2008. - 550 p., figures; . – Bibiliogr.: 509-521 p. . – 978-0-470-08301-7 : 800 tg.
УДК:
62
Полочный шифр:
Р 2012/4176
Предметная рубрика
- Инженерное дело. Техника в целом
Аннотация
This book remains the only available text to cover both the electical and the mechanical aspects of the technology
Ключевые слова
MEMS, microsystems, technology
1/1 Свободно
книга(book)
1/1 Свободно
книга(book)
1/1 Свободно
книга(book)
1/1 Свободно
книга(book)
1/1 Свободно
книга(book)
1/1 Свободно
MARTIN, WILLIAM B.
MANAGING QUALITY CUSTOMER SERVICE (1989)
книга(book)
1/1 Свободно
ЧЕЛОВЕК И СРЕДА (1975)
книга(book)
1/1 Свободно
СОВРЕМЕННЫЕ ПРОБЛЕМЫ ГЕОФИЗИКИ, ГЕОЛОГИИ, ОСВОЕНИЯ, ПЕРЕРАБОТКИ И ИСПОЛЬЗОВАНИЯ УГЛЕВОДОРОДНОГО СЫРЬЯ (2001)
книга(book)
1/1 Свободно
КАРПОВИЧ, АЛЕКСЕЙ ИВАНОВИЧ
МОДЕЛИРОВАНИЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ УСТОЙЧИВОСТИ СИСТЕМ ЭНЕРГЕТИКИ (2006)
книга(book)
2/2 Свободно
книга(book)
1/1 Свободно